|
|
Zobacz poprzedni temat
:: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ban.
Animator (student) ADMIN
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 48 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łęczyca / Łódź Bałuty
|
|
Wysłany: Sob 9:54, 25 Lis 2006 Temat postu: Jasełka Project |
|
|
Jak zapewne wiecie, z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia powstał pomysł wystawienia jasełek, czyli fabularyzowanej historii narodzin Jezusa i okoliczności towarzyszących. Scenariusz jest właśnie w trakcie tworzenia, pojawił się ponadto szereg spraw organizacyjnych. Wspominałem już na odprawie, że w celu rozkładu pracy i odpowiedzialności za projekt podzielimy się na kilka grup, a każda dostanie swój zakres obowiązków. Żeby ułatwić wybór, kto czym chciałby się zająć, wypiszę tutaj, jakie grupy widziałbym ja i na czym polegałaby praca w każdej z nich. Otóż:
1. Oaza:
- informowanie członków wspólnoty o próbach;
- utrzymywanie porządku i trzymanie wszystkich w ryzach;
- sprawy organizacyjne;
- przygotowanie śpiewników;
2. Rzecznik prasowy:
- informowanie o projekcie na zewnątrz;
- przygotowanie plakatów i zaproszeń oraz ich kolportaż;
- powiadomienie prasy, ogłoszenia duszpasterskie, internet;
- załatwienie kamery i fotografa;
3. Muzyka:
- przygotowanie aranży piosenek;
- praca z solistami i chórem;
- ewentualnie: dostarczenie płyt z utworami muzykom;
4. Muzycy i Dom Kultury:
- dogrywanie terminów prób między oazą a współpracującymi muzykami;
- kontakt z muzykami;
- dowóz ich sprzętu;
- kontakt z Domem Kultury;
- wypożyczenie sprzętu z DK, jego dowóz i odwóz;
5. Scenografia i kostiumy:
- przygotowanie scenografii;
- projekt i dopilnowanie kostiumów;
- wypożyczenie potrzebnych sprzętów (rzutnik, ekran, komputer, kamera).
Jak do tej pory większość z tego, co wypisałem powyżej, spoczywało na mojej głowie, stąd taki bałagan i nieporządek z próbami i na próbach. Mam nadzieję, że podział pracy i odpowiedzialności pozwoli uczynić nasz projekt łatwiejszym, przyjemniejszym i ciekawszym.
Jednocześnie proponuję, żeby nad każdym działem - każdą z wypisanych powyżej grup - czuwał jeden animator, a spośród grona chętnych oazowiczów wybierał sobie współwykonawców. Chętni (tak animatorzy, jak uczestnicy) mogą zgłaszać się tutaj na forum, bezpośrednio do mnie lub w jakikolwiek inny sposób, który wyrazi ich wolę w sposób dostateczny. Dziękuję za uwagę.
Pozdrawiam.
Ban.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ban.
Animator (student) ADMIN
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 48 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łęczyca / Łódź Bałuty
|
|
Wysłany: Nie 21:07, 26 Lis 2006 Temat postu: Uwielbiam sam sobie odpowiadać w tematach. |
|
|
Odpowiadam więc.
1. Jasełka odbędą się, scenariusz jest in statu nascendi .
2. Poszczególne funkcje zostały rozdzielone na sobotniej odprawie. Podział ról wygląda następująco:
- za dział OAZA odpowiada Ewa;
- rzecznikiem prasowym, odpowiedzialnym za nasze PUBLIC RELATIONS został Krzysio Łęcki (i od tej pory wszelkie sprawy załatwiamy przez niego, w formie pisma zwykłego z podpisem urzędowo poświadczonym);
- ARANŻAMI utworów zajmie się - uwaga, uwaga! - Daria, we współpracy z Tele;
- kontaktami z MUZYKAMI zajmie się Latarka, zaś UKŁADAMI z DK - Sebek;
- za SCENOGRAFIĘ I KOSTIUMY odpowiadać będzie Marti (pracownik umysłowy), do spółki z Matim i Belmusiem (pracownicy fizyczni);
Jeśli ktokolwiek będzie miał ochotę przydać się w którejś grupie, ewentualnie będzie nurtował go jakiś problem związany z jasełkami - zgłaszajcie się . Premiera scenariusza przewidziana jest na najbliższe dni. Pozdrawiam.
Ban.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łęczyca
|
|
Wysłany: Czw 12:32, 07 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
ja proponuje Fafika na Józefa albo na Maryje bo na na basie to hmm.. no nie bardzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łęczyca
|
|
Wysłany: Czw 12:35, 07 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
znaczy gen. Daimosa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ban.
Animator (student) ADMIN
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 48 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łęczyca / Łódź Bałuty
|
|
Wysłany: Śro 3:22, 13 Gru 2006 Temat postu: Jasełka Project |
|
|
Wypiszę w punktach co następuje:
1. Scenariusz jasełek (wprawdzie jeszcze poddawany dyskusjom) jest do nabycia w dobrych sklepach chemicznych na terenie całego kraju oraz [link widoczny dla zalogowanych].
2. Przydział ról, zamieszczony w scenariuszu jest wciąż do ustalenia, gdyby ktoś miał jakieś pomysły i temu podobne - ale zasadniczo będzie wyglądał tak, jak na załączonym obrazku.
3. Zaśpiewamy i zagramy w sumie piętnaście piosenek (nie wszystkie w całości) na co najmniej siedmiu różnych instrumentach - dwóch gitarach, klawiszu, skrzypcach, akordeonie, harmonijce ustnej, basie i perkusji, a w trakcie załatwiania są jeszcze saksofon, kontrabas, flet poprzeczny, okaryna, gęśle i rożek basetowy. Można powiedzieć - orkiestra kameralna.
4. Próby ruszą w ten weekend - czy to w piątek, czy w niedzielę - jeszcze się okaże. Nie wiem, czy uda się zrobić próbę czytaną dla pasterzy - ale spróbujemy.
5. To tyle.
Pozdrawiam.
Ban.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łęczyca
|
|
Wysłany: Czw 14:42, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Banaś a na kiedy sa planowane jakies konkretniejsze próby..? Tak zeby sie wrobic z tym wszystkim? Wiadomo cos na ten temat?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ban.
Animator (student) ADMIN
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 48 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łęczyca / Łódź Bałuty
|
|
Wysłany: Czw 16:11, 14 Gru 2006 Temat postu: Próby. |
|
|
Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami plan jest taki, żeby najpierw ograć aranże piosenek (bez chóru i solistów, ale myślę, że kto będzie miał ochotę, to może przybyć i pomóc Darii w śpiewaniu z muzykami), a kiedy będą gotowe, to zwołać chór i zrobić normalne pełne próby - bez przeciągania i narzekań, że muzycy muszą się jeszcze nad czymś dogadywać. Jak przypuszam, aranże uda się zrobić w ciągu trzech-czterech prób, więc jest szansa, że po świętach ruszymy ze wszystkim.
Odrębną sprawą są próby czytane, szczególnie dla pastuszków i tej jednej sceny recytowanej. Myślę, że jeśli damy radę i będą mniej więcej wszyscy, to możemy spróbować z pierwszą próbą w piątek, a jeśli nie - to wtedy w sobotę po sprzątaniu. Powinniśmy się wyrobić z tym wszystkim do końca roku, żeby w styczniu robić już takie normalne próby w kościele.
Pokój i Dobro.
Ban.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łęczyca
|
|
Wysłany: Czw 19:15, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Aha rozumiem no to elegancko.
Dziekuje Ci bardzo za wyczerpujaca odpowiedz
Pozdrawim
Pokój i dobro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|